You belong with me ~ Kapitel 27

~Gemma's POV~

"Gemma? Are you okey?",  fråger en röst och jag lyfter på blicken och möter Nialls blåa ögon.
 
"Y-yeah.", snyftar jag och han hukar sig ner så vi är i samma höjd.
 
"Obviously you aren't.", säger han och ler svagt.

"Don't worry, I'm fine.", fortsätter jag protestera och han suckar.
 
"You're sitting alone, hiding your face and cries, you're not okey, tell me sweety.", säger han omtänksamt.
 
"Why do you care? You're just like them.", viskar jag och han suckar.
 
"No I'm not, I care about you, please tell me.", säger han och stryker mig över ryggen.
 
"You'll hate me.", viskar jag och kollar ner i golvet.

"I could never hate you and you know that."
 
"I am.. Niall I am..", försöker jag men meningen vill inte riktigt lämna mina läppar.
 
"You're what Gem?", viskar han och möter mina ögon.
 
"I'm pregnant...", viskar jag och hans ögon blir stora och han tappar balansen från att sitta på huk och faller ner på rumpan.
 
"YOU'RE WHAT?!", utbrister han och tar handen framför munnen eftersom de två orden blivit högre än han trodde.
 
"Schhhh!!", väser jag och han nickar.
 
"How? When? Have you heard about a condom? About those pills?", utbrister han i panik.
 
"Harry and Louis both practiclly... Raped me.", snyftar jag och mina ögon blir våta. "And no one of them used a condom, I'm screwed, I don't know who of them are the father and Harry will freak out."

"No, no.. It will be... Uhm... Okey...", försöker han och jag himlar med ögonen - väldigt övertygande.
 
"Admit he will kill me...", säger jag nästan ohörbart och vänder blicken till golvet.
 
När Niall inte svarar så lyfter jag blicken och han kollar på mig med ledsna ögon - han tror också Harry kommer döda mig utan tvekan.
 
"I gotta go.", mumlar jag och reser mig upp.
 
"Where? You can't leave.", säger han och ställer sig upp.
 
"To the couch since Harry wont let me inside the room."
 
Han följer mig med blicken samtidigt som jag går in i vardagsrummet och kryper ner på soffan och drar en filt över mig. 
 
~
 
"Fuck Gemma, wake up!", skriker Harry i panik och jag öppnar ögonen.
 
"Huh?", mumlar jag.
 
"We need to get out of here, fuck, up!", skriker han och drar upp mig ur soffan.
 
"What? Why?", gäspar jag.
 
"The police is close again, we need to fucking leave, c'mon!"
 
Min syn är ganska suddig eftersom jag just vaknat men jag ser alla i rummet springa fram och tillbaka i panik med väskor och kläder och jag blundar för att min syn ska bli klarare.
 
"Shit.", svär jag tyst för mig själv.
 
"C'mon, get dressed!", väser han och kastar en klänning mot mig och springer iväg.
 
"OKAY THE CAR IS PACKED!", skriker Zayn och Harry är snabbt tillbaka och kollar på mig.
 
"I said get dressed, hurry, we don't want to get caught and especially not because of you!", ryter Louis och jag nickar och klär på mig snabbt.
 
"Don't talk to her like that!", väser Harry innan han försvinner igen.
 
Jag suckar och går mot hallen och drar på mig mina toms innan Niall kommer och bär upp mig på ena axeln.
 
"HEEY! LET ME DOWN!", utbrister jag i skratt och slår han på ryggen.
 
"Shut up.", mumlar han och jag slutar skratta.
 
"What's wrong?", frågar jag surt.
 
"Nothing, I shouldn't be talking to you."
 
"Why not?"
 
"I shouldn't know what you told me."
 
"But you told me to tell you..."
 
"Doesn't matter, Harry will be all over me if he finds out I knew this before him."
 
"So you're not gonna tell him?", frågar jag lättat.
 
"I'm not, but you are.", säger han och kastar in mig i baksätet på en av bilarna och låser dörren.
 
"Hey, I'm pregnant, be careful!", väser jag och han himlar med ögonen och försvinner.
 
Snart kommer Zayn ut med Perrie och hon blir inkastad i bilen och kollar på mig.
 
"Gemma, listen to me - you have to get our of here.", säger hon när Zayn försvunnit.
 
"What..?", frågar jag förvirrat.
 
"You can't raise a baby here, you need to get to a safe place, where they wont find you."
 
"But you said that Harry has cha-..."
 
"I was wrong.", avbryter hon. "He is still dangerous and he is way to dangerous to have a child, I have a plan for us both, okey?"
 
Jag kollar på henne för att hon ska berätta planen.
 
"When we get to the new place you and I get up around midnight when the boys are sleeping and steal a car, you can use my phone to contact someone you trust and I steal some money from Zayn and we go to the airport and leave this damn country, okey?", säger hon allvarligt.
 
"What..? You want to leave Zayn..?", frågar jag och hon suckar.
 
"Listen, he is an amazing person deep inside but it's to deep for me, I can't deal with him anymore. Yesterday he was all like 'who could ever hurt that beautiful face?' but right before he abused me and tried to rape me, if you hadn't scream my name I could be pregnant now to!", utbrister hon och jag flämtar till.
 
Jag öppnar munnen för att svara när hon sätter ena pekfingret framför hennes läppar för att visa att jag ska va tyst och ger en lätt nick mot entren och jag vrider på huvudet för att se att Harry är på väg ut tillsammans med Louis. 

"We'll talk more later.", viskar hon och jag nickar sakta och osäkert.
 
~~~~~~~~~~~~~~
 
10 för nästa babes :D <3
 
Love you, även om kommentarerna bara säger "MER" så blir jag överlycklig för att ni ens tar tiden att kommentera, haha! (': älskar er alla som läser och följer historien!
 
Och ja; som sagt kan ni också läsa min engelska om ni vill :D!
Tryck bara på bilden för att komma till den (:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gaby

SNÄLLLAA MER IDAAAG

2013-11-06 @ 19:19:29
Postat av: JESSICA

SÅÅ SJUKT GRYM!!

2013-11-06 @ 19:19:50
Postat av: Anonym

More!! Älskar din blogg!! Den ät bland mina top 3 av dom bästa fanficsen på svenska :D

2013-11-06 @ 19:20:34
Postat av: kARIN

SÅ BRAAAAAA

2013-11-06 @ 19:22:05
Postat av: Elin

Sååå bra

2013-11-06 @ 19:22:26
Postat av: mer

mer

2013-11-06 @ 19:23:33
Postat av: Men......

Men jag hänger inte med. Varför skulle Perrie bli gravid.. Brukade hon inte ha sex med Zayn????

Svar: De kan ha skyddat sex och när han planerade att ha sex med henne då (som Perrie skulle uppfattat som våldtäkt) så kunde han ju köra oskyddat, eller så kanske han bara aldrig kommit inuti henne när de kört oskyddat (:
Låt fantasin flöda ;)
onedirectionficz.blogg.se

2013-11-06 @ 19:38:28
Postat av: Selle

Meeeeer

2013-11-06 @ 19:39:30
Postat av: Karro

MERA! :D

2013-11-06 @ 19:39:35
Postat av: Idaaa

MMMEEEEER *.*

2013-11-06 @ 19:54:56
Postat av: Ebba

Mer ikväll

2013-11-06 @ 20:03:44
Postat av: Ninni

Du är så bra! Längtar tills nästa kommer!:D

2013-11-06 @ 20:06:56
URL: http://onedirecionnovells.blogg.se
Postat av: Felicia

ÅHH MERA SNÄLLA, OTROLIGT BRA

2013-11-06 @ 20:47:51
URL: http://onedirectionstoriez.blo.gg
Postat av: Amanda

Meeer omg meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nuuuu

2013-11-06 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0