You belong with me ~ Kapitel 29

~Zayn's POV~
 
"FUCK!", skriker jag och tar tag i en stol och kastar den till andra sidan rummet så den faller isär.

"THAT FUCKING BITCH I'M GONNA KILL HER!", fortsätter jag och slår näven i väggen.
 
"What the fuck are you doin dude?", mumlar Harry och jag vrider på huvudet för att se honom nyvaken i dörröppningen till hans rum.
 
"WHAT I AM DOING?! WHAT DOES IT LOOK LIKE I'M DOING?!", ryter jag och han höjer på ögonbrynen och kollar runt om sig.
 
"Well it looks like you're trashing the place.", svarar han och korsar sina armar.
 
"BECAUSE YOU'RE FUCKING SLUTTY GIRLFRIEND CONVINCED MY GIRL TO LEAVE WITH HER!", skriker jag och sparkar hårt i väggen.
 
"Wait, hold on, Gemma isn't sleeping on the couch?!", väser han mellan sina tänder.
 
"NO SHE IS FUCKING GONE AND SHE TOOK FUCKING PERRIE WITH HER!", skriker jag och kollar runt om i rummet för något mer att ta sönder.
 
"How do you know Perrie didn't take Gemma with her?", försvarar Harry Gemma och mina ögon blir mörkare.

"ARE YOU PROTECTING THAT SLUT OF YOURS?! YOU DON'T EVEN KNOW THAT UGLY SKANK!", ryter jag och Harrys ögon blir mörkare och han tar ett steg mot mig.
 
"Take. That. Back.", varnar han och jag slår näven i väggen igen.
 
"Fine, whatever, sorry mate.", muttrar jag och han ler överlägset.
 
"Now lets go find them.", väser Harry och går mot dörren.
 
"They probably left hours ago, we wont find them.", väser jag ilsket och slår i väggen igen.
 
"You're wrong Malik, no one gets away from Styles - no one.", säger han och öppnar dörren.
 
~Gemma's POV~

"Jesus fuck I was so worried Gemma, why didn't you call?!", utbrister Jake och drar in mig i en hård kram.

"They took my p-p-phone.", snyftar jag av glädje av att hålla om min storebror.
 
"I was so worried, it's been 2 months, I thought you were dead! And I called Alison and she said you transefered college and I was so confused!"
 
"She said that..? She knew I was kidnapped..."
 
"Well I'm glad you're safe, siz.", säger han och drar in mig i en kram igen.

"Well for now atleast.", suckar jag och torkar bort mina tårar.

"And what do you mean with that?", frågar han och stryker mig över håret.
 
"I mean they'll look for me.. I don't know what I'll do if they find me.", mumlar jag och biter mig i läppen.
 
"Well I wont let them touch you again Gem, so relax, you're safe now.", ler han och det gör att jag ler svagt tillbaka.
 
"Did Perrie tell you about..?", frågar jag tyst.

"That you're pregnant? Yeah, and I'll take care of you.", skrockar han och jag fnissar.
 
"So you don't think I'm.. You know.. Slutty?", säger jag med ett äcklat uttryck.
 
"You're 18, almost 19, I think you're allowed to have some fun.", skrockar han.

"It wasn't fun tho.", viskar jag vid minnet av mina samlag med Harry och Louis.
 
"I know.. Perrie told me you were... Raped... I'm so sorry I just wanted to light up the mood a bit.", harklar han sig och kliar sig nervöst i nacken.
 
"It's okey, really.", mumlar jag och ler försiktigt. 
 
Han säger inget mer utan tar min väska och går mot sin bil och jag följer efter honom som en förvirrad hundvalp, senast jag var här var för kanske 4 månader sedan innan jag åkte på college i L.A och nu är jag tillbaka efter ha blivit kidnappad, flytt över hela L.A, blivit våldtagen och gravid, inget gick direkt som jag tänkt mig.
 
"Hey Jake?", mumlar jag när jag satt mig i bilen.
 
"Yeah?", frågar han och kollar på mig.
 
"Can we please go by the Apple store and buy me a new phone?", frågar jag och han skrattar.

"You teens and your phones!", retas han men nickar direkt efter. "Of course, but why so eager?"
 
"I need to text Perrie and ask how she is, I don't want her to be all alone since she is still in the same country as the boys you know?", förklarar jag och han nickar.
 
Vi åker i tystnad i några minuter tills han svänger in på en parkeringsplats och kollar på mig.

"No offense but with that bruised face I don't want you to go in there so I'll buy it for you, okey?", frågar han och jag skämms lite men förstår.
 
"Yeah, of course, I'll just wait here...", säger jag skamset och han suckar.
 
"Hey don't be sad, it's just that people will look at you and maybe ask us questions and I don't think you want that so I'll be right back, okey?", frågar han och jag nickar.
 
Han försvinner in i köpcentret där apple affären ligger och jag lutar mig tillbaka i sätet och sätter på radion.
 
Chester See - You're Beautiful börjar spelas och jag lyssnar noga på texten
 
I can't find the words to explain, 
Just how much you got me going insane.
 
Yeapp, Harry går mig att bli helt galen.

When you speak to me sometimes we'll find, 
Oh I stutter my words, I say never mind.
 
Skrämmer alltid upp mig, jag stammar i nästan varenda mening jag säger till honom.

'Cause even when you just walk by, 
Well I look around to seem occupied.
 
Ignorerar honom alltid, önskar han försvann.

'Cause I'm trying so hard to hide, 
Yeah, all of these feelings inside.
 
Jag kramar om min mage och låter en tår falla ner för min kind. Jag snyftar tyst, nu när jag faktiskt slipper honom så inser jag att jag faktiskt kommer sakna honom lite, hur han faktiskt försökte även om han var urusel på att visa det så hade det börjat växa små känslor för honom som jag inte visste existerade förens nu när han äntligen är borta, om jag insett det lite tidigare så hade det kanske känts lite bättre att vara där. Jag suckar och stänger av radion och tänker tillbaka på vilken idiot Harry var för att mitt hat mot honom skulle alltid vara starkare än mitt gillande mot honom.
 
~Perrie's POV~ 
 
Jag stannar för att tanka och går in i macens lilla butik för att köpa något att äta, jag var utsvulten. Jag betalar för en macka, coca cola och bensinen och vänder mig om för att fortsätta min bilresa när jag ser en likadan bil som den jag körde svänga in på parkeringen. Ut hoppar Zayn och Harry och de går mot bilen jag använde och Harry säger något och Zayn nickar. De kollar runt om ett tag innan Harry säger något igen och pekar på butiken jag står i och Zayn nickar och vänder huvudet hitåt och vi möter varandras blickar. Det ända som snurrar runt i mitt huvud är "jag är dödens."
 
~~~~~~~~~~~
 
Perrie is in trouble & Gemma börjar få känslor för Harry, wopsie ~o.o~
 
12 för nästa ;)<3
 
(Hoppas ni inser att Zayn vaknade ganska snabbt efter Perrie och Gemma lämnat och därför kommit ifatt Perrie så snabbt ^^)

Kommentarer
Postat av: Jessic

Meeeer please

2013-11-07 @ 22:23:49
Postat av: Karin

hahah åå vad bra den är :')

2013-11-07 @ 22:26:12
Postat av: Ebba

Oooooh meeeeer

2013-11-07 @ 22:30:52
Postat av: Amanda

OMFG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER SÅ JÄVLA BRAAAA

2013-11-07 @ 22:32:00
Postat av: Elin

Lyckan varje gång det kommer ett nytt inlägg <333

2013-11-07 @ 22:37:04
Postat av: Karro

U ARE SO FUCKING GOOOD GOOOD I GOOD GOOD!
MERA C:

2013-11-07 @ 23:22:18
Postat av: Selle

ME GUSTAAAA MER

2013-11-08 @ 00:17:25
Postat av: Felicia

SÅ SJUKT BRA MERA!!

2013-11-08 @ 01:43:16
URL: http://onedirectionstoriez.blo.gg
Postat av: Idaaa

Goooodddd *_* bääääst!

2013-11-08 @ 07:14:21
Postat av: gaby

OMG SÅ BRA MEEER

2013-11-08 @ 07:55:31
Postat av: Ida :D

mera! den är så bra!!

2013-11-08 @ 08:03:14
Postat av: katta

snälla meeer!

2013-11-08 @ 15:37:07
Postat av: Hanna

MORE

2013-11-08 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0