You belong with me ~ Kapitel 30

~Perrie's POV~
 
"Oh fuck.", mumlar jag för mig själv när killarna kommer närmare.
 
"PERRIE.", ryter Zayn så fort han kommit in igenom dörren.
 
"M'am, do I need to call the cops?", frågar mannen bakom disken (som heter Jeff enligt hans namnskylt) och jag ler försiktigt.
 
"No it's okey.", säger jag och harklar mig innan jag vänder mig tillbaka mot Zayn.
 
"Why the hell are you doing here at 4am?!", väser han och jag tar ett steg bakåt.
 
"Zayn leave, I'm done with you.", viskar jag och han höjer på ögonbrynen.

"You think that's your choice to make? Aww, but no. It's my choice and when we're done you're dead.", hotar han och jag ökar mina andetag.
 
"What are you looking at?!", ryter Harry till Jeff.
 
"M'am are you sure I shouldn't call the cops?", upprepar han och jag nickar.
 
"We don't need any cops here, she's coming with me.", säger Zayn och tar tag i min handled.
 
"She doesn't look like she wants to.", fortsätter han.
 
Jag får lust att skrika åt honom att hålla käften, att han bara gör det värre för både mig och han själv.
 
"You've been flirting with this asshole?", ryter Zayn och jag skakar fort på huvudet.
 
"No!", säger jag ärligt. 
 
Zayn (och hela gänget) snurrar alltid runt alla saker som pågår så att skulden hamnar på mig eller någon annan av tjejerna, fast nu är det ju dock bara jag och Gemma kvar som tur är. Gemma! Jag hoppas hon är okej! 
 
"No I'm just worried about her.", protesterar Jeff och Harry ställer sig framför honom.

"Why are you worried about a stranger?", frågar han och ler snett.
 
"Because she really seems scared of you guys.", säger Jeff med en säker röst.
 
"Well you should be to.", ler Harry och tar fram en pistol.
 
"NO!", skriker jag när Harry avfyrar skottet och Jeff faller ner på golvet och jag faller ner på mina knän i förskräckelse.
 
"Bitch get up!", väser Zayn och tar tag i min arm och drar upp mig till mina fötter.
 
"Like you care.", muttrar Harry och går utanför.
 
"What are you gonna do to me?", viskar jag när Zayn drar ut mig på parkeringen.
 
Svaret kommer dock snabbt när jag blir puttad till marken och Harrys och Zayns skor träffar min mage, rygg och ben. Jag skriker av smärta vilket relaterar till flera "SHUT UP WHORE!" och hårdare slag. Jag gråter floder när de äntligen slutar, jag önskar att de bara dödat mig, smärtan är så olidlig. 
 
"Fuck.", gråter jag och hostar till.
 
"You're such a slut just leaving me like that, I thought you loved me?!", väser Zayn och jag öppnar mina ögon försiktigt. 
 
"Get up.", väser Harry och drar upp mig på mina skakiga ben. 
 
Zayn tar tag i min arm och sätter mig i baksätet i bilen och sätter sig bakom ratten samtidigt som Harry plockar upp något från marken och kollar sig runt omkring innan han hoppar in i bilen jag kört.
 
"How did you find me?", viskar jag mellan mina stön av smärta.
 
"For being around us for so long you're quite stupid, you should know we have trackers in every car.", spottar han och jag suckar.
 
"Zayn I'm sorry, okey? I just had to get Gemma safe, I do love you!", viskar jag, jag vet dock att biten om att jag bara gjorde det för att skydda Gemma är en lögn, jag gjorde det för att skydda mig själv också.
 
"Bullshit Perrie, just shut up, I can't even talk to you right know, I only want to fucking kill you!", ryter han och jag flämtar till.
 
"Do it?", viskar jag och han möter min blick i backspegeln en millisekund före den möter vägen igen.
 
"No way Perrie, I love you, damn I love you!", börjar han, "You're just quite hard to handle sometimes and you know I take out my anger like this that's why I don't want you to do something stupid, okey? I frikking hate to hurt you but I don't know what else to do because you're so difficult and stubborn!"
 
~Gemma's POV~
 
"Thanks Jake.", ler jag och tar emot mobilen.
 
"Anytime sis, I already turned it on and got a simcard and that shit, I putted in my number as well.", ler han och kliar sig nervöst i nacken.
 
"You look nervous.", påstår jag och han skakar på huvudet.
 
"No I don't.", protesterar han med en harkling innan han startar bilen.
 
"Hey, there is a scratch here.", mumlar jag besviken och studerar en repa som går längst den vänstra kanten på den tydligen "nya" iPhonen.
 
"Well you can survive that.", säger han simpelt och jag höjer på ögonbrynen.
 
"Didn't you just bought it? Can't we just go change it to a whole?", frågar jag och han stönar frustrerat.
 
"Damn it Gemma just let it go, it's 7am in the morning you're lucky I even bought one for you at this time!", väser han och jag rycker till.
 
"Jesus Jake, you're mad for nothing, it was just a question.", muttrar jag surt och går in på 'meddelanden'.
 
Jag slår in Perrie nummer och skickar iväg ett sms.
 
*Jesus christ its good to be out of there, I'll miss you tho, please text back when you see this, love :)x Gem. xx*
 
Jag ska preics lägga mobilen i fickan när den vibrerar och jag ler när Perrie redan svarat.
 
*Same, so glad that Zayn isn't around anymore. Where are you at right now, love? xx*
 
*In Ottawa of coures? Canada is as good as I remember it! Thank you for helping me out of there.x*
 
"Who are you texting?", frågar Jake och jag himlar med ögonen.
 
"Perrie like I said of course?", flinar jag och han ler försiktigt.
 
"Sorry.", ursäktar han sig och jag skrattar.
 
"You don't need to say sorry for being a bit slow.", säger jag och blinkar retsamt med ena ögat.
 
Han skrattar och jag återgår till att ge Perrie min fulla uppmärksamhet.
 
*Oh right, sorry! Hehe, well I would love to come visit you one day, what's the adress? :)x*
 
*Can't I tell you when you plan to come? Haha :Px*
 
*No I want to know now*
 
*Perrie is something wrong..?*
 
*No, just tell me the adress to your house in Ottawa.*
 
*I'm not sure if I want to anymore...*
 
*Fuck you're so stubborn, just tell me the fucking adress!*
 
*Okey okey, chill down girl, you're being crazy.*
 
Jag skriver min adress och fattar inte vad som var felet med Perrie, hon hade glömt vart jag var och var desperat efter min adress, hon betedde sig som... FAN! Hon betedde sig precis som... Precis som... Killarna. HELVETE! Hur kunde jag inte inse det tidigare?! HELVETE!!
 
~Harry's POV~
 
Jag ler nöjt när svaret ploppar upp på den lilla skärmen och jag reser mig upp.
 
"Boys, I know where to find that bitch.", flinar jag och killarna skrattar.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Ajdå, inte smart där Gemma ;)
 
12 för nästa!

Förlåt för dålig update men prov & pojkvännen, opsie ^-^
 
PS: om någon vill göra en ny header så gör gärna en! Haha, den jag har gjorde jag på 10 minuter och var meningen som en tillfällig men inte haft tiden att göra en ny så om ni har en idé till en ny header och vill göra en skulle jag vara mycket tacksam, hehe :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så sjukt bra!!

2013-11-11 @ 19:50:33
Postat av: Karin

Mer :D

2013-11-11 @ 19:52:08
Postat av: Gaby

MER IKVÄÄÄLLLLL SNÄÄÄLLLLA *PUPPYFACE*

2013-11-11 @ 19:53:58
Postat av: Elin

Meeeer ikväll om du hinner !!!! PlZzzzzzz

2013-11-11 @ 20:01:37
Postat av: Anonym

Meeeer:')))

2013-11-11 @ 20:17:17
Postat av: Selle

MER SNÄÄÄÄLLA IKVÄLL!!!

2013-11-11 @ 20:31:02
Postat av: Amanda

SNÄLLA SNÄLLA *PUPPY EYES* MEEEEEEEEEEEEEER IKVÄLL <3

2013-11-11 @ 20:49:16
Postat av: Katta

Snälla mer !! <3

2013-11-11 @ 20:53:11
Postat av: Ebba

Mer

2013-11-11 @ 20:58:12
Postat av: Felicia

Åhh sjukt bra meera!!

2013-11-11 @ 21:16:44
URL: http://onedirectionstoriez.blo.gg
Postat av: Karro

THIHIHI MOORRREEE
jag blev liksom nooooooo när han fick adressen xdd

2013-11-11 @ 21:40:58
Postat av: liss

Meeer :)

2013-11-11 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0