You belong with me ~ Kapitel 32

~Gemma's POV~
 
"Babe, I've missed you.", flinar Louis när han möter oss på flygplatsens parkering.
 
Han håller ut händerna för att få en kram och när jag fnyser och går förbi så tar Harry tag i min arm och rent av knuffar mig in i Louis armar.
 
"Owie.", suckar jag och känner Louis vältränade armar krama om mig.
 
"Hi babe, long time no see.", säger han med ett flin och jag himlar med ögonen.

"Harry why do you even want me to hug this asshole? He fucking raped me!", skriker jag och Harry skrockar.

"How long will you keep going about that lie?", ler han och går mot bilen.
 
"Fuckin asshole.", muttrar jag och korsar mina armar och stirrar ilsket på Louis.
 
"Hey don't be rude now babe, just because your plan about splitting me and Harry didn't work you don't have to be grumpy, we forgive you!", jublar Louis och kastar upp sina armar i luften.
 
"Stop before I fucking punch you!", väser jag och han skrattar.
 
"Like you can hurt me.", skrockar han och jag höjer på ögonbrynen.
 
"I warn you."

"Babe, just because you want to fuck me and I turn you down because I don't mess around with my best mates girlfriends doesn't mean you have the right to punch me.", flinar han och blinkar flörtigt med ena ögat.
 
"Louis stop.", väser jag.
 
"What are you gonna do? Give me a blowjob? That's probably the only thing you can do, you dirty little slut."
 
"Take that back.", fortsätter jag varna.
 
"You're right, I'm sorry.", säger han och jag blir en aning tillbaka tagen av ursäkten, men snart öppnar han munnen igen, "Of course you're probably amazing on fucking also, sorry."

"Excuse me?", väser jag.
 
"I'm just telling the true facts about you being a whore who lies to Harry about me raping you and you shouldn't do that, raping is some serious stuff, nothing you should walk around and joke about.", påstår han och då brister något i min hjärna.
 
"YOU FUCKING ASSHOLE!", ryter jag och tar upp min näve i luften.
 
Snart känner jag hur min näve träffar Louis vänstra käke och han staplar bakåt några steg innan han återfinner balansen. 
 
"FUCK!", väser han och för sin hand till den ömma kinden. "YOU FUCKING WHORE!"
 
Han börjar gå mot mig med snabba steg men Harry tar tag i hans arm.

"No you aren't protecting that ugly bitch this time!", ryter han till Harry.
 
Harry ler snett och studerar mig innan han viskar något i Louis öra vilket först får honom att mjukna innan han stelnar till och flinar stort och överlägset.
 
"Really? We'll do that?", skrockar han och Harry nickar.

"I think she needs it.", mumlar Harry och jag stelnar till.
 
"When?"
 
"Uhm, tonight? I can call some people and have them coming around."
 
"Yeah."
 
Louis flinar och stirrar mig rakt in i ögonen.
 
"What are you guys planning to do to me?", viskar jag och tar ett steg bakåt.
 
"Nothing bad, or atleast that bad.", fortsätter Louis flina, "But trust me, you'll have a fun night."
 
~
 
Jag vandrar fram och tillbaka i det lilla rummet. Medans jag varit borta så hade killarna hittat ett fräsht hotell som jag faktiskt trivdes i en aning, om man inte räknade med folket runt omkring mig. Jag hade inte fått träffa Ariah eller Jade, de hade tydligen blivit inlåsta i sin killes rum för att lära sig lite hyfs, killarna är sånna idioter. 
 
"Ready for tonight babe?", frågar Harry som dykt upp i dörröppningen.
 
"No, what are we going to do?", frågar jag blygt.
 
"Just have some fun.", flinar han och drar ena handen genom det krulliga håret.
 
"Tell me."

"It's a surprise babe so calm your tits.", skrockar han och kastar en svart läderklänning till mig.
 
Jag fångar den och studerar den, en djup U-ringing, vääääldigt tajt och går precis över rumpan.
 
"No way in hell I'm wearing this.", säger jag och släpper plagget och låter det falla till marken.
 
"It's either that or the window.", flinar han och jag kollar på fönster.
 
"I choose the window.", säger jag och han skrattar.
 
"Aww do you want to relive our first date?", flinar han flörtigt.
 
Jag tänker tillbaka till kvällen då han stormat in i mitt rum i lägenheten och tvingat på mig en klänning och jag ryste till av tanken - nej tack, inte igen.
 
"No.", piper jag och han ger en nick mot klänningen på golvet.

"Either you wear that or you'll be naked, I'll enjoy both so your call.", säger han med en flörtig blink med högra ögat innan han försvinner ut från rummet.
 
Jag suckar och tar upp klänningen och tar av mig mina shorts och mitt linne och trär klänningen över huvudet. Jag går fram till helkroppsspegeln och studerar mig noga, visst, jag såg otroligt sexig ut men jag såg också billig ut, jag såg ut som en slampa de plockat upp mitt på gatan. Dessutom känner jag mig så äcklig över att visa så mycket skinn, att visa sin kropp och vara sexig ska man vara framför den man älskar, inte för att vara ett objekt som kåta killarna kan glo på och sedan ligga och tänka på medan de sitter ensamma en kväll och blir sugen på en ru-.. Ja, lite kvalitetstid med sig själva. 
 
"Done yet, love?", frågar Harry och jag suckar när jag märker att jag redan spenderat 1 timme ensam i rummet.
 
"Yeapp, I'm done.", svarar jag och försöker dra ner klänningen så långt det går.
 
Harry öppnar dörren och hans ögon växer när han får syn på mig, jag förstår varför dock - klänningen visar tydligt mina kurvor samtidigt som den får mina bröst att se någon aning större ut än va de egentligen är.
 
"You look.. You look so.. So..", stammar han och jag himlar med ögonen.
 
"So slutty? So cheap? So disgusting?", frågar jag och korsar mina armar med ett äcklat ansiktsuttryck.
 
"No, I was going to say amazing.", ler han och harklar sig.
 
"Well.. Thanks.", mumlar jag och ignorerar den röda färgen som målar mina kinder.
 
"Our guests are already here, c'mon.", säger han och tar tag i min han och drar ut mig.
 
Musiken i det lilla hotellet rummet var hög så fort man lämnade sovrummet - det är vad jag kallar bra isolering. Det var fullt med folk mellan 18-22 år och jag studerade ansikterna i hopp om att få en glimps av ett ansikte jag kanske skulle kunna känna igen, men icke.
 
"I'll be right back, enjoy yourself.", säger Harry och försvinner.
 
Jag suckar och börjar tränga mig igenom folkmassan, hur har så här många personer dykt upp på bara 1 timme?
 
"GEM!", utbrister någon och jag vänder mig om och får syn på Ariah.

"Ari? Damn I missed you!", utbrister jag och drar in henne i en kram. "What are you doing here?"
 
"I came to visit you.", ler hon och jag höjer på ögonbrynen.
 
"Ariah you gotta leave - now!", varnar jag och hon skrattar.
 
"Relax, have some fun.", ler hon och kollar runt, "I gotta go find Harry, good to see you."
 
Hon försvinner snart bland folkmassan och jag suckar då jag återigen blev lämnad ensam i havet av folk.
 
"Gemma, come and sit down!", tjuter Niall och jag nickar och sätter mig bredvid honom på soffan.
 
"What are you guys doing?", frågar jag och placerar mina händer i mitt knä.
 
"We're just chilling.", flinar Niall och jag nickar samtidigt som jag spanar runt efter Harry.
 
Jag får snart syn på honom i ett av hörnen i rummet och han ger några sedlar till en äldre man och får 2 burkar med piller tillbaka, en med vita och en med rosa. Han tar snabbt ut 2 från burken med vita och placerar de i glaset han håller i andra handen, vad fan håller han på med? Jag kollar nogrannare och får syn på en flicka stå bredvid honom och granska varje rörelse han gör - Ariah. Hon frågar något och han nickar och sträcker fram glaset till henne och hon vänder sig om mot mig, Niall och alla andra. Hon och Harry kommer mot oss och min blick slår ner i golvet.
 
"Here.", säger hon och räcker fram glaset.
 
"No thank you.", säger jag ohyfsat och hon kollar på Harry.
 
Han stönar frustrerat och tar tag i glaset och sätter sig på huk framför mig.
 
"Here.", upprepar han Ariahs ord och håller fram glaset.
 
"No.", protesterar jag.
 
"Drink it.", väser han.
 
"How about... NO!", ryter jag tyst.
 
Han stönar och tar tag i min käke och lyfter upp mitt ansikte så det tiltar bakåt och häller ner vätskan. Det bränner i hela halsen och jag känner mig allt yrare.
 
"Did it work?", hör jag Ariah fråga och han skrockar.
 
"This is some strong shit, it'll work, just give it 5 minutes.", hör jag Harry säga innan hella rummet börjar snurra.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag ville ha mer drama, förlåt :c
 
12 för nästa :DD
 
Älskar & uppskattar varenda läsare och varenda kommentar betyder otroligt mycket för mig eftersom det ger mig motivationen till att fortsätta uppdatera, tack till alla er underbara människor!<3
 
PS: Också tack till Felicia som gjorde den nya headern!! :D Dock ville den inte ligga rätt :c

Kommentarer
Postat av: Karro

MEERRAA! :DDD

2013-11-14 @ 00:12:27
Postat av: Karin

Mer :D

2013-11-14 @ 06:51:11
Postat av: jessica

Meeeer

2013-11-14 @ 07:20:19
Postat av: gaby

MEN MER OMG

2013-11-14 @ 07:55:37
Postat av: Ellen

MEEEEEEER SÅ FKN BRA :D

2013-11-14 @ 08:53:59
Postat av: Felicia

Naje hon kan ju inte dricka om hon är gravid :c Haha men mera, så sjukt bra!

2013-11-14 @ 09:01:04
URL: http://onedirectionstoriez.blo.gg
Postat av: Amanda

neeeeeeeeeeeeeeeej barnet :((((( mer <3

2013-11-14 @ 09:25:25
Postat av: Linda

Åhhh gud är så spänande!!
Btw hedern var super fin, verkligen så jag ser mig killarna! :D

2013-11-14 @ 09:51:58
Postat av: Elin

Meeeeeer!!!!

2013-11-14 @ 09:54:19
Postat av: Ebba

Mer

2013-11-14 @ 10:24:55
Postat av: Selle

Gaaahhhh meraaa

2013-11-14 @ 13:22:54
Postat av: Karin igen

Jag vet att det bara blev 11 kommentarer men snälla merrrrrrrr

2013-11-16 @ 22:25:41
Postat av: Mari

Underbart bra! (:

2013-11-20 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0