You belong with me ~ Kapitel 33

~Perrie's POV~
 
"Jesus christ what did you do to her?!", utbrister jag i panik och hukar mig framför Gemma.
 
"We just gave her a little happy pills so she could relax.", säger Ariah med en axelryckning.
 
"You're supposed to be her friend - and you drug her?!", ryter jag och hon fnissar.
 
"We're not friends, I tried to help her get away from Harry but she wouldn't listen, I can't help her anymore."
 
"You were still friends."
 
"No, we were not! If I was her friend wouldn't I have called the cops when she was gone for over 24 hours? Wouldn't I've went to that house myself and get her or atleast be near her to support her? Wouldn't I help her?"
 
Hon flinar överlägset och jag skakar på huvudet av motbjudenhet, hon var så vidrig.
 
"Wow you're so fake.", väser jag och stryker Gemma över kinden.
 
"Watch that mouth before you get in trouble."

Jag reser mig upp och kollar på Harry som ser mer roar ut än bekymrad.
 
"How could you do that to her?!", ryter jag och han blir en aning tillbakatagen av min plötsliga reaktion.
 
"Do what? It's not like it's gonna hurt her.", mumlar han uttråkad.
 
"Well not her but the baby!", väser jag och hans ögon spärras upp i någon sekund innan de mjuknar igen.
 
"It will be fine.", väser han och vänder på klacken och går iväg.
 
"Wow are you all this crazy? I mean I knew you're all crazy but this crazy?", frågar jag förtvivlat.
 
"Calm down, it was Harrys idea.", väser Louis och tar upp Gemma i hans famn.
 
"Don't you touch her!", skriker jag och får några blickar riktade mot mig som jag väljer att ignorera.
 
"Stop being a bitch.", mumlar han och börjar bära iväg Gemma.

"STOP!"
 
Jag rusar efter Louis och blockerar vägen för honom.
 
"What now?!", suckar han ilsket.
 
"You're not getting her out of my sight.", säger jag men en stark röst.
 
Han kollar på mig noga ett tag tills han flinar och skakar på huvudet.
 
"Perrie, Perrie, Perrie.", säger han roat. "You think I'll let you stop you? You're nothing better than a sex toy for Zayn, you're not worth a shit in this house."
 
Jag tar ett steg bakåt och tar in de hårda orden Louis just sagt riktade mot mig.
 
"What?", viskar jag.
 
"I said you're being used for sex, like a sex toy you know? Now move.", väser han och jag gör lydigt som han säger.
 
Han försvinner in i ett rum med Gemma och jag blir lämnad mot en vägg och andas sakta.
 
~Harry's POV~
 
Jag ser Louis försvinna in i ett rum med Gemma och kollar förvirrat efter honom, det var inte med i våran plan? Mina ögon spanar runt på folket i rummet innan de fäster sig på Perrie som står med en chockad min mot väggen och andas med snabba, ojämna andetag.
 
"Perrie?", ropar jag över musiken och rusar fram till henne.
 
Hennes blick möter min men hon säger inget, hon bara pekar på dörren som Louis försvunnit in igenom.
 
"I know they're there, I just want to know what he is planning to do with her.", förklarar jag och hon skakar på axlarna till svar.
 
"You don't know?", fortsätter jag och hon skakar på huvudet.
 
"C'mon Perrie, talk to me!", vädjar jag och hon biter tag i läppen.
 
"I seriously don't know Harry, he just took her and carried her in there, didn't say a word to anyone except me, and that was about Zayn, not her.", viskar hon och jag kollar förvirrat på henne.

"FUCK!", utbrister jag och rusar till dörren.
 
"LOUIS! LOUIS!", ryter jag och bankar på dörren som han låst.

"What's up mate?", frågar Louis och vrider om låset.
 
"What have you done to her?!", väser jag när dörren blir olåst och jag smällt upp den.
 
"Nothing, I just made sure she was getting some sleep, I mean, this plan we had was kind of mean anyway, we should leave her alone.", förklarar han och jag nickar långsamt för att visa att jag tagit in informationen han just sa och att jag håller med.
 
Jag låter mina ögon svepa runt i rummet tills de lander på flickan med det bruna håret som ligger utslagen på sängen. 

"Did we do the wrong thing?", viskar jag och han skakar på huvudet.
 
"Happy pills doesn't harm anyone.", säger han med ett svagt leende och jag biter tag i underläppen.
 
"Well that's true, but usally she would have been awake by now and be horny and have alot of energy and she is still passed out?", mumlar jag och mina ögon spärras upp. "What if I gave her to many? What if she dies?!"
 
"She wont.", svarar Louis snabbt - för snabbt.
 
"How do you know?", viskar jag och låter mina ögon svepa runt i rummet tills de landar på en utdragen låda i rummet.
 
"What's in that drawer?", frågar jag och min normala röst återkommer.
 
"Nothing.", säger han och försöker knuffa ut mig ur rummet.
 
"I wont ask again - What. Is. In. That. Drawer?", ryter jag och höjer rösten.
 
"Okay okay, it's some hormones, happy?", muttrar han och jag låser min blick med hans.
 
"Did you use them on her?", väser jag tyst.
 
"No, I used them to make my dick bigger.", säger han och himlar med ögonen.

"Wait what?", säger jag, en aning obekväm med det ärliga svaret.
 
"Are you stupid? Of course I used them on her.", skrockar han och vi låser ögonkontakt igen.
 
"I'll kill you.", ryter jag tyst och tar ett steg närmare.
 
"Dude it's just some hormones that make her sleep so she don't wake up, you can take her, nothing is wrong with her."
 
Jag nickar och bryter våran ögonkontakt och lyfter upp Gemma i min famn - jag kan döda Louis senare men jag vill inte se henne en sekund till i hans säng, hon hör hemma i min säng bredvid mig.
 
"Night mate.", säger han när jag lämnat rummet och jag nickar till svars.

Jag vet inte varför men jag kände inte för att prata med honom, han hade ingen rätt att använda olika droger, hormoner och sprutor för att få henne att sova och må bra - det var mitt jobb, dessutom fanns det bättre sätt att få henne att må bra än att använda olika medel mot henne. 
 
Dessutom hade våran plan varit att använda 'Happy Pills' för att få henne att lugna ner sig så att hennes ilska mot mig och killarna och även oroligheten med barnet, att vara så stressad som hon var över allt var inte bra - jag menade inget illa med det jag gjorde och dessutom så skadar inte 'Happy Pills' barnet på något sätt så ingen skada skedd, eller hur? 

Jag placerar Gemma på sängen och pussar hennes panna lätt, hopaps bara Louis inte överdosade de lugnande sprutorna han gett henne, hon får inte lämna mig.
 
~Louis POV~
 
"Did you make it?", frågar Ariah när jag slått mig ner bredvid henne i soffan.

"Yeah, I was exactly done when Harry came back, don't worry babe.", ler jag och placerar min arm runt om henne.
 
"He will be pissed when he finds out.", säger hon med lite oro i rösten.
 
"Well then, then lets make sure he wont find out.", skrockar jag och blinkar med ena ögat.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~
 
hehehe ;)
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen men ärligt talat så har jag ingen bra förklaring varför, jag skulle kunna säga att det var på grund av mitt pluggande och pojkvännen eftersom jag faktiskt inte haft så mycket tid - men jag har fortfarande haft tid om jag orkat, ni fattar? 
 
Den bästa anledningen jag kan komma på var nog att det tog nästan 1 vecka för mig att få 12 kommentarer vilket får mig att känna att fanficen blir sämre(?) Hoppas det bara är en känsla för gillar verkligen att uppdatera den här och velat göra det ett tag men inte orkat för kändes som ni inte tycker den är lika bra länger...
 
I alla fall, 1 försök till?
 
12 för nästa! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu är de tillbaka sååå jkla bra sjdjdkdksllsösäs

2013-11-20 @ 20:05:54
Postat av: Karro

DE HAR ALLTID VART BÄST, DEN BÄSTA JA NÅGONSIN LÄST FORTSÄTT DÅÅÅ <33

2013-11-20 @ 20:10:05
Postat av: Ebba

Meeeeer

2013-11-20 @ 20:20:54
Postat av: Amanda

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2013-11-20 @ 20:30:36
Postat av: Anonym

MER

2013-11-20 @ 20:37:35
Postat av: karin

Yesss äntligen

2013-11-20 @ 20:40:36
Postat av: Katta

Den är sjukt bra , du får inte sluta skriva, är helt fast jue <3

2013-11-20 @ 20:47:07
Postat av: Felicia

Åhh meeeer, sjukt bra!!

2013-11-20 @ 21:07:06
URL: http://onedirectionstoriez.blo.gg
Postat av: Linda

Meeeer

2013-11-20 @ 22:41:45
Postat av: Elin

Den är verkligen inte sämre!!

2013-11-21 @ 00:38:16
Postat av: Hanna

den är så sjukt braa

2013-11-21 @ 06:39:10
Postat av: Ida :D

Mera!! Älskar din ff!! :)

2013-11-21 @ 09:14:16
Postat av: Ellen

Meer! :D

2013-11-21 @ 10:02:39
Postat av: Anonym

Den är inte sämre! Bästa ja läst ju ;)

2013-11-23 @ 10:51:35
Postat av: Elin

Vart har du tagit vägen? :(

2013-11-28 @ 20:09:23
Postat av: Ellen

Snälla du har inte skrivit på ett lååångt tag nu! Vi vill läsa! D:

2013-12-06 @ 13:44:45
Postat av: Selma

När kommer nästa????

2013-12-08 @ 21:34:14
Postat av: Selma

När kommer nästa????

2013-12-08 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0