You belong with me ~ Kapitel 12

~Gemma's POV~
 
Jag vänder på mig och springer efter Zayn, Louis och Lucas.
 
"HEY STOP!", skriker jag allt vad jag kan, men ingen av de tar ens tiden att kolla upp.
 
De drar in Lucas till en gränd och jag följer efter, ser Zayn slå honom i ansiktet samtidigt som Louis sparkar honom i magen. 

"STOP!", vädjar jag och andas fort.
 
Snart känner jag två händer knuffa mig hårt in i väggen och Harry står framför mig.
 
"Harry you're hurting me..", gnyr jag men han bara trycker mig hårdare mot den kalla väggen.

"Does it look like I fucking care?!", ryter han och jag piper till av rädsla.
 
"Didn't I fucking tell you to be at the same spot where left you?!", ryter han och spottar på mig.
 
"Yes but...", börjar jag snyftandes men han avbryter.
 
"No buts, I told you to be there and you wasn't and now I find you with a boyfriend?!", väser han ilsket.
 
"He is not my boyfriend he just walked me home!", skriker jag och försöker ta mig ur hans stenhårda grepp och som vanligt roar det bara honom och ett flin växer på hans läppar.
 
"And why did you need someone to walk you home? Scared that I would find you again?", retas han ilsket och trycker mig hårdare mot väggen, "well to bad your little friend can't help you sweetheart."
 
Jag hör stönade av smärta från Lucas vilket får mig att nästan börja gråta, nu hade jag dragit in en helt oskyldig, vänlig kille i mina problem och han fick lida för det, jag borde sagt till han att jag hellre gått själv. 

"Please do-..", börjar jag men Harry avbryter.
 
"DON'T EVEN BOTHER TO USE THAT WORD ON ME AGAIN GEMMA, IT WONT HELP THIS TIME, I TOLD YOU EXACTLY WHAT TO DO BUT YOU DIDN'T LISTEN, NOW YOU GONNA HAVE YOUR FUCKING LESSON SO YOU'LL MAYBE LEARN THIS ONCE FOR ALL!", ryter han högt, jag har aldrig sett honom såhär förbannad och en handflata träffar min kind hårt och jag skriker till.
 
Hans näve träffar sedan mitt ansikte så att jag flyger till marken och mina andningar blir allt snabbare. Han hukar sig och stryker mig över kinden han just slagit.
 
"Have you've learned your lesson now, sweetheart?", frågar han och jag spottar honom i ansiktet vilket gör honom ännu mer förbannad.
 
Direkt efter jag gjort det ångrar jag mig, varför måste jag alltid kaxa så mycket? Varför kunde jag inte bara ta mitt straff och göra det mildare för mig själv? Varför skulle jag alltid hålla på att förvärra allihopa genom att göra honom allt argare och argare. 
 
"Hm, you're really asking for it.", säger han och reser sig upp och placerar en hård spark mot mitt revben och jag skriker till av smärta.
 
Ett fler antal sparkar träffar mig i ansiktet, armen och magen tills Zayn och Louis kommer in i bilden.
 
"Mate stop, you're killing her!", utbriter Zayn i panik.
 
"HARRY STOP!", skriker Louis och jag kollar upp för att finna Louis och Zayn hålla tillbaka en väldigt förbannad Harry för att se till att han inte dödar mig.
 
"Just kill me already..", mumlar jag ohörbart eftersom halva mitt ansikte svullnat upp.
 
Andningen blir allt svårare efter alla sparkar i magen och till slut sluter jag mina ögon och bara låter mig själv försvinna. 
 
"Great job mate, you made her unconscious.", hör jag Zayn säga.
 
"I-I'm sorry..." viskar Harry, antagligen har han hukat sig bredvid mig eftersom hans låga viskning är så nära mitt öra.
 
Mer hör jag inte eftersom jag låter tystnaden och mörkret ta över.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT, det här kapitlet var hemskt D:
Men jag var tvungen eftersom de är våldsamma och han hade varnat henne om hur det skulle gå om hon flydde, I'M SORRY D':
 
6 kommentarer för nästa ? D': <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mer :)

2013-10-13 @ 11:55:56
Postat av: Casandra

Meeeeeer nu!

2013-10-13 @ 11:57:11
Postat av: ÄLSKAR DITT SKRIVANDE

MEER

2013-10-13 @ 12:04:43
Postat av: Gaby

MERMERMERMERMERMERMERMERMERMER

2013-10-13 @ 12:04:50
Postat av: Mika

Mer :D

2013-10-13 @ 12:04:58
Postat av: Anonym

Fler kapitel :)

2013-10-13 @ 12:05:33
Postat av: Elin

Meeeeeer :D

2013-10-13 @ 12:13:43
Postat av: Karin

älskar denna meeerrrrr :D

2013-10-13 @ 12:16:06
Postat av: Amanda

meeeeeeeeeeeeer älskar denna

2013-10-13 @ 12:30:14
Postat av: Katta

Snälla meeeer ! <3

2013-10-13 @ 12:37:56
Postat av: Idaaaa

Ååååååååh döööör så bra!! Meeeer!!!

2013-10-13 @ 12:50:45
Postat av: lisa

HAR JAG SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DEN HÄR FANFICEN !? LOVEE ITT

2013-10-13 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0