You belong with me ~ Kapitel 14

~Gemma's POV~
 
Jag vaknar upp nästa dag ensam i sängen och ligger stilla och stirrar in i väggen, min kropp hade läkt sig själv en aning men om jag ansträngde mig i en rörelse för mycket så satte smärtan igång igen.
 
"Did he hurt you yesteday?", hör jag en röst i dörren fråga och jag får syn på Niall som verkar leta efter nya blåmärken på min kropp.
 
"No he didn't, he basically just said sorry and then we fell asleep.", mumlar jag trött och han nickar.
 
Vi möter varandras blickar och håller fast de ett tag tills Niall väljer att dra iväg sin egna blick till fönstret.

"Where is he?", frågar jag och hans blick faller återigen på mig.
 
"Out with Louis and... To.. Uhm... Get a few things.", muttrar han och jag var inte övertygad på den fronten.
 
"Right..", säger jag och ger honom en nick, "Can I have my phone back now tho? I really wanna let my friends know I'm fine."
 
"Uhm about that... It's kinda... Broken..", säger han skamset och kliar sig i nacken.
 
"What?! How?!", stönar jag av frustration.
 
"Well when you didn't show up at the spot the other day Harry got mad and threw it in the wall... And it broke..."
 
"Just wait until I get my hands on his phone.", mumlar jag för mig själv men Niall måste ha uppfattat vad jag sa eftersom han skrattar försiktigt.
 
"Come on and get up, Felicia made breakfast and you look like a skeleton, you need to eat.", muttrar han och drar upp mig från sängen.
 
Jag märker först då att jag är i samma kläder som jag somnat i, jag skulle vilja byta om men jag har inget att byta till så länge jag inte lånar av de andra tjejerna vilket jag inte kände för.
 
Niall för mig till köket och Felicia placerar en tallrik med våfflor och jordgubbssylt framför mig.
 
"Dig in.", ler hon och jag tar försiktigt en tugga.
 
Snart öppnas ytterdörren och Harry och Louis kliver in i rummet.

"How did it go?", frågar Zayn och kollar på sina vänner.
 
"Okey I guess, we both got away safe but it didn't go as planned.", muttrar Harry och Louis nickar instämmande.
 
"What did you do?", frågar jag och kollar på Harry.
 
"What?", frågar han och möter min blick.
 
"I asked what the two of you did.", upprepar jag och håller kvar min blick på honom.
 
"I can tell you what we did.", väser Louis och smäller ner händerna i bordet precis framför mig och min tallrik med en smäll, "We did something that is none of your fucking busniess."
 
Jag rycker till lite samtidigt som Harry skrockar och ställer sig bakom mig och böjer sig neråt.
 
"Thanks for last night, babe.", viskar han perverst i mitt öra och jag vänder bort huvudet.
 
"Playing hard to get huh?", flinar han och placerar sin hand på mitt lår och låter de vandra upp mot mina underkläder.

"Stop it.", väser jag tyst och slår bort hans hand.
 
"You know you want it.", flinar han och jag vrider huvudet mot honom.
 
"I'm trying to eat so please just shut the fuck up.", väser jag, tydligen för högt eftersom allas blickar vänds mot mig och Harry.
 
"Not that tone to me Gemma.", varnar han och jag suckar och skjuter ut stolen och ställer mig upp.

"I'm tired of your fucked up rules.", muttrar jag och låter min blick gå till Felicia, "thanks for the lovely breakfast.", ler jag försiktigt och går ut och sätter mig på en av sofforna i vardagsrummet.
 
Såklart är Harry efter mig och sätter sig brevid mig.
 
"Why do you never learn? I don't want to hurt you but you kind of force me to.", väser han och tar tag i min handled.
 
"No you force yourself to hurt me.", muttrar jag, vägrar att kolla på honom.

"Maybe I don't want to hurt you?", viskar han och jag himlar med ögonen.
 
"Bullshit.", mumlar jag och korsar mina armar.
 
"Maybe I just wanna do this.", viskar han och tar ena armen runt min nacke och pressar mina läppar mot hans.
 
Han börjar kyssa mina läppar och tvingar mig att öppna upp så hans tunga kan slinka in i min mun och leka runt med min tunga. Jag försökte dra iväg men hans arm runt min nacke var i ett för starkt grepp så jag behövde bara inse att jag var fast tvungen att låta han kyssa mig, men jag vägrar kyssa tillbaka.
 
Efter någon minut drar han ifrån och ler snett.
 
"I know you liked it, baby.", flinar han och jag bara skakar på huvudet.
 
"Listen here sweetheart, I wont hurt you unless you deserve it - but if you keep up with that attitude you'll end up getting punished and you don't want that so I'll give you the advice to get that frown upside down before things go bad.", säger han och reser sig upp och går till övervåningen och snart hör jag dörren till hans sovrum öppnas och stängas.
 
Jag stannade i soffan ett bra tag innan även jag hasade mig upp och återvände till Harrys rum. Han höjer blicken från sin mobil så fort han får syn på mig och ger mig en frågande blick.
 
"I want a shower.", säger jag och han höjer på ögonbrynen och jag suckar, "Sorry, can I please have a shower?"
 
Han nickar och pekar på en resväska, en resväska som faktiskt liknar den jag hade med mig hit.
 
"Hey I used to have one like that!", påstår jag och han skrockar.
 
"Yeah obviously, it's yours. Madison was quite worried about you, but don't worry, I told her you were just fine.", säger han och återgår till att kolla på mobilen.
 
"You went to see Madison?", utbrister jag och han stönar irriterat och nickar.
 
"Yes, we didn't hurt her or anything so just relax, we only got your things so you can stay here for a long time.", ler han stolt, såklart var han stolt över denna "brillianta" idén (notera ironin).
 
Jag nickar långsamt och går ner på mina knän och öppnar väskan. I den ligger alla kläder jag packat med mig för min första termin i college, alla sommarkläder och höstkläder och jag suckar samtidigt som jag gräver fram min handduk.
 
"Listen, I want a shower too now when you mentioned it so be out in 30 or else I'll come in and shower with you, whether you like it or not.", säger han och jag nickar och skyndar mig in.
 
Att se Harry spritt språngande naken var något jag inte ville så jag skynda mig in i badrummet, låser dörren och kastar mina kläder på golvet. Jag låter det varma vattnet rinna nerför min kropp i 10 minuter innan jag raskt hoppar ut och börjar torka mig.
 
Men snart öppnas dörren och Harry står framför mig med ett flin, jag hade tack och lov hunnit täcka min kropp med handduken.
 
"Hey it hasn't been 30 minutes yet!", flämtar jag och tar ett stadigare grepp runt min handduk.
 
"I know.", flinar han och lutar sig mot dörren och studerar de delar av min kropp som syns.
 
"And by the way I'm sure I locked the door so how did you even get in here?", frågar jag med höjda ögonbryn.
 
Han ger mig en retsam blick och håller upp en liten nyckel; "My bathroom, babe.", flinar han och jag stönar av frustration.
 
"Well I need to change.", muttrar jag och går tillbaka till hans rum och plockar upp ett par shorts och en T-shirt från resväskan, jag vänder om för att se att han följt efter mig in i rummet.
 
"Go on, change.", ler han och jag skakar på huvudet.
 
"No way!", protesterar jag och börjar gå tillbaka mot badrummet.

"Don't even think about it, I got the key, remember?", skrockar han, "C'mon, just get changed here.", fortsätter han med ett roat flin.
 
Jag stönar när jag inser att jag inte har något annat val och börjar ta på mina trosor under handduken. Jag försöker på ett så smidigt sätt jag kan ta på min BH utan att tappa handduken men misslyckas och den faller till mina fötter och Harry stönar nöjt när han för syn på min bara byst.
 
Jag himlar med ögonen, det verkar som han aldrig sett ett par bröst tidigare. Jag återgår till att sätta på min BH och mer hinner jag inte fören han får tag i min midja och snart liggar jag ovanpå honom.
 
"You have no idea how much I want you!", mumlar han lustfullt och attackerar mina läppar med hans, han pressar in sin tunga i min mun, bryr sig inte om vad jag vill och inte vill.
 
"Maybe one day you can have me.", mumlar jag och han snurrar runt på oss så han är ovanpå mig.
 
"How about that day is today?", flinar han och jag skakar på huvudet.
 
"No way, not gonna happen, get off me.", säger jag och knuffar av honom, ett stön av irritation lämnar hans läppar.
 
"One day you'll want me and guess what? That day I'll give it to you hard.", säger han med en allvarlig ton och mina ögon spärras upp. 

Han skrockar och pussar min panna innan han hasar sig upp och går till badrummet för att ta sin egna dusch. 
 
Jag himlar med ögonen, det är ju inget fel med hans självförtroende, den saken är klar. Om han tror att jag frivilligt kommer ligga med honom efter han kidnappat mig och misshandlat mig så tror han fel, han kommer aldrig få mig, jag kommer aldrig gilla honom.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Tackar som vanligt för alla kommentarer! Förlåt att detta kapitlet kom så sent men min pojkvän bor 1 timme ifrån mig så vi ses bara 1 gång per vecka på grund av distansen så kände inte för att sätta mig och skriva när jag faktiskt äntligen får vara med honom igen. :)
 
Kan vi få 10 kommentarer för nästa tro?<3 (':
 
PS: förlåt om det är stavfel osv, måste duscha så inte läst igenom för att rätta, love u guys <3
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Looooooove !! Vill redan läsa nästa ! <3

2013-10-13 @ 23:26:33
Postat av: Elin

Lika bra som vanligt! :D

2013-10-13 @ 23:52:32
Postat av: Casandra

Meeeer nu! Så bra!

2013-10-14 @ 00:03:07
Postat av: Jessica

KOM IGEN MER!

2013-10-14 @ 00:28:37
URL: http://fanfictionsonedi.blogg.se
Postat av: mika

NER MER MER :D

2013-10-14 @ 03:37:40
Postat av: Karin

Mer :D

2013-10-14 @ 06:32:56
Postat av: Amanda

meeer :3

2013-10-14 @ 07:01:33
Postat av: gaby

Mer omg!!!!

2013-10-14 @ 08:04:35
Postat av: Julia

OMG BÄST

2013-10-14 @ 15:48:43
Postat av: Karro

MERAMERAMERA

2013-10-14 @ 16:31:11
URL: http://karromyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0