You belong with me ~ Kapitel 16 *dirty*

~Gemma's POV~
 
Jag klädde av mig och tog en tröja ur Harrys garderob och kröp ner i sängen och bara ligger där tills jag hör att ytterdörren öppnas och Harrys fotsteg kommer upp för trappan och jag sluter mina ögonlock. Harry kommer in i rummet och jag hör honom gå runt i rummet tills han tillslut kryper ner i sängen och drar mig till sig, jag försöker håller mina andningar lunga och fortsätter låtsas sova.
 
"I know you're awake, baby.", viskar han och jag öppnar ögonen för att finna Harry i bara kalsonger.
 
Harry kollar in i mig i ögonen och ler, han bara ler, inget elakt flin eller snett leende, bara ett vanligt leende som gjortde att det såg ut som om han... älskade mig? En konstig känsla började gå igenom min kropp, jag kände mig trygg med runt honom, som han inte skulle göra mig illa något mer.
 
"I want you so bad Gemma...", viskar han försiktigt och jag biter mig i läppen.
 
"Then... Then have me.", viskar jag till svars och hans leende växer.
 
Det är väl bättre att gå med på det och få det ömt än att bli våldtagen och slagen...
 
Han flyttar sin hans till mina trosor och stönar tyst samtidigt som han låter våra läppar mötas och han börjar kyssa mig och utan att tänka på det så hade jag börjat kyssa honom tillbaka. Hans fingrar börjar peta på min klitta som han sedan börjar göra en cirkulerande rörelse med.

"I've been waiting for this moment for so long.", mumlar han mot min nacke när jag börjar stöna försiktigt.
 
Han ler samtidigt som han tar av min tröja och sedan drar ner mina trosor så jag ligger helt naken, och snabbt efter tar han av sig sina kalsonger och placerar sig ovanpå mig. Jag flämtar högt när han pressar sig själv in i mig och jag kan inte hålla inne mina stönanden. Mina händer kryper upp på hans rygg för att få ett stadigt grepp.
 
"Fuck Gemma.", stönar han när mina naglar går i hans skinn och jag känner hur mina fingrar glider och lämnar små rivsår på hans svettiga rygg.
 
Hans rytm blir hårdare och fortare och jag flyttar mina händer till hans biceps och stönar högt.
 
"Cum for me baby.", stönar han och jag inser att han försöker avsluta det och jag försöker slappna av ännu mera.
 
"I-I can't.", stönar jag.
 
"Gemma, c'mon.", stönar han och för sin hand mot min klitta igen för att göra det lättare för mig.
 
Tillslut kommer ett högt stön från mig och det känns som om jag svävar för ett par milisekunder. Han gör en sista tryck in i mig tills han stönar mitt namn högt och kollapsar ovanpå mig. Jag andas fort och han skrockar.
 
"Well that was totally worth the wait.", flinar han och hasar sig upp ur sängen.
 
"Gotta get a shower, I'll be back soon.", ler han och pussar min panna innan han försvinner in i badrummet. 
 
Jag lägger mig på sidan utmattad och sluter mina ögon och faller snabbt i en djup sömn.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Inte bra på att skriva sånt här så förlåt om det sög osv, lol ._.
 
8 kommentarer för nästa :)? <3
 
BTW, detta va så kort så kommer 100% uppdatera ett till ikväll om jag får kommentarerna innan jag somnar :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Meeeer

2013-10-15 @ 17:13:27
Postat av: Meeerrrrr

odldfkegr

2013-10-15 @ 17:18:10
Postat av: Alexandra

Meeeer! :D

2013-10-15 @ 17:29:17
Postat av: gaby

OMFG MER

2013-10-15 @ 17:39:56
Postat av: julia

M E R! ! !

2013-10-15 @ 17:56:02
Postat av: Karro

MERAMERAMERAMERAMERAA! :DDDD
I LIKE THAT DIRTY ONE, HEHE c:

2013-10-15 @ 17:58:35
Postat av: Isabell

mer heihsdbuhrgksjh

2013-10-15 @ 18:10:41
Postat av: jessica

Dirty but asuum

2013-10-15 @ 18:30:14
Postat av: Amanda

meeeeeeeeeer

2013-10-15 @ 19:08:00
Postat av: Katta

Snälla mer ! <3

2013-10-15 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0