You belong with me ~ Kapitel 22 *a little dirty, sowwy*

~Gemma's POV~
 
"Get lost.", väser jag och han skakar på huvudet.

"Nah, I like the view from here.", flinar han och jag biter mig i läppen. 
 
Snabbt täcker jag mina bröst med mina armar och glor ilsket på honom.

"Harry will kill you if he knew what you're trying to do.", varnar jag med en rädd, skakig röst och han skrockar.
 
"But honey, that's  the thing.", flinar han och går närmre mig, "He wont know."
 
Han ler snett och lämnar rummet och stänger den efter sig. Jag andas ut, inget hände, han bara kollade på min kropp, visst det var äckligt men det kunde ha varit värre. 
 
Jag hasar mig upp ur badkaret och drar på mig pjamas-shortsen och en T-shirt som jag såg Harry placerat på golvet innan jag öppnar dörren och stiger ut till sovrummet och snabbt smäller jag igen dörren och låser den.

"Oh honey, that wont help you.", hör jag en röst bakom mig säga.
 
Jag snurrar runt och får syn på Louis stå bakom mig med ett flin och jag rycker till och trycker mig själv mot dörren som om jag skulle sjunka igenom den då. Han går fram till mig och tar tag i min midja och drar mig tätt intill honom.
 
"No one is here to protect you sweetheart, we're alone.", flinar han och ger min nacke några kyssar.
 
Jag jämrar mig av obehag och blundar hårt.
 
"You know it wont hurt since Harry already took your virginity, but it will probably hurt tomorrow since I like it hard and rough.", väser han i mitt öra och drar min midja tätare mot hans.
 
"Harry is your best friend... Y-you wouldn't do this to him.", gnäller jag när han drar ner mina shorts och trosor samtidigt. 
 
"You can't do this.", snyftar jag när jag känner tårarna börjar hota samtidigt som han drar min tröja över huvudet.
 
"Kiss me.", väser han och flyttar sitt huvud tätt intill mitt.
 
Jag skakar på huvudet och han stönar ilsket samtdigt som han klär av sig allt utom sina kalsonger.
 
 "Please.", gnyr jag när han kastar mig på sängen och drar av sig sina kalsonger.
 
Det sorgliga var att Louis var attraktiv, hans blåa ögon var ljusa och glittrade när solen träffade de, hans mage hade några tattueringar men var väldigt vältränad och ett tydligt 6-pack fanns där, hans armar var starka och stora av musklerna, om han inte skulle vara den han är, en gängmedlem som inte har något problem med att våldta en oskyldig, kidnappad flicka och döda sin egen flickvän, så skulle jag nog vilja det här, men att bli våldtagen för andra gången såg jag inte fram emot, dessutom så försökte Harry bry sig medan Louis bara är hårdhänt. 
 
"No no no.", snyftar jag när jag känner en smärta i mitt underliv vilket betyder att Louis har pressat in sig själv inuti mig.
 
"GOD DAMMIT JUST KISS ME.", ryter han och placerar sina händer hårt på var sin sida av min midja.
 
 Hans stadiga grepp om min midja gör att han kan röra sig fortare in och ut och han pressar sina läppar hårt mot mina men jag vägrar.
 
"Why make it so hard for me?!", stönar han och attackerar mina läppar igen och tar i hårt och ett högt stön lämnar mina läppar, han får då in sin tunga i min mun och tar övertaget även där.
 
~
 
"Don't fucking dare to tell Harry, or it'll be alot worse, love.", väser han och drar på sig sina tröja över huvudet och är nu fullt påkladd.
 
"I-I won't...", viskar jag mellan mina andetag.
 
"Good, then there is no problem.", mumlar han och jag drar täcket över min nakna, våldtagna kropp.
 
Han smäller igen dörren hårt när han lämnar rummet och jag låter min snyftningar ta över tystnaden samtidigt som jag sluter mina ögon hårt och tillslut så låter jag mig själv falla till sömns, helt utmattad av Louis våldtäckt och alla tårarna som lämnat mina ögon.
 
~
 
Jag vaknar av höga röster och en dörr smälls igen. Jag orkar inte öppna ögonen, jag är helt slut. Jag undrar dock vad klockan är och överväger några sekunder att ta reda på det när jag inser att det inte är värt det, tiden spelar ingen roll här.
 
Dörren öppnas och fotsteg närmar sig, jag vet att det är Harry men ändå så känns det som om det skulle kunna vara Louis. Jag biter mig i läppen och slår upp ögonen när jag känner en hand på mitt lår smeka mig försiktigt.
 
"Sorry didn't mean to wake you up.", ursäktar Harry sig själv och flyttar sin hand. "Go back to sleep, beautiful."
 
Jag nickar långsamt och sluter mina ögon igen.
 
"I love  you Gem...", viskar han och jag stelnar till.
 
"Don't lie to me, Harry.", varnar jag. 
 
"I'm not.. I truly do love you.."
 
"You don't hurt the people love.", viskar jag med torr röst.
 
"But you need to learn..."

"Just shut up please, I'm tired of this bullshit, I want to go home."
 
"Please give me a chance Gemma... I know I'm a terrible person and I've been hurting you since day one, I've made you leave your friends and family and I... I'm just a selfish jerk who wants you to myself..."
 
"I don't have a family.", väser jag och han kollar på mig med stora ögon.
 
"I'm sorry I didn't kn-.."
 
"You didn't know, I know. You don't know a shit about me.", mumlar jag och han kollar ner i golvet.
 
"Then please...  Please, please, please... Let me know you.", viskar han och jag biter mig i läppen.

"Harry, why do you care about me?", frågar jag med en låg röst.
 
"I don't really know.. I just do... I've done it since the first time I laid my eyes on you... And I've never felt this towars anyone before... It's new to me and I really want to give it a shot but you wont let me..."
 
Jag möter hans blick och blir chockad när jag ser små tårar dyka upp i kanten på hans vänstra öga och snart glida ner för hans kind.
 
"Are you crying..?", viskar jag och försöker dölja chocken.
 
Han svarar inte, bara nickar. Jag suckar uppgivet och klappar på sängen bredvid mig.
 
"Come here.", mumlar jag och lägger mig ner igen.

Ett svagt leende dyker upp på hans läppar och han tar av sig allt utom sina kalsonger och kryper ner tätt intill mig och drar armen runt om min midja men han drar snabbt tillbaka den och kollar förvirrat på mig.
 
"Are you... Naked..?", frågar han och förvirringen ersätts av ett lustfullt leende.
 
"Harry don't start, I'm tired.", gäspar jag och reser mig upp. "I'll get dressed so I wont distract you."
 
Han skrockar och kollar på min nakna kropp när jag drar på mig en BH och trosor och jag tar upp hans använda T-shirt och drar den över huvudet.

"What are you doing?", skrattar han när han ser mig i den löjligt stora tröjan.
 
"I have to admit you smell nice and I like to sleep in large shirts.", erkänner jag och kryper ner igen.

"Gemma?"; viskar han efter en lång tystnad.
 
"Hmm?", hummar jag.
 
"Does this mean you give us two a chance?", frågar han blygt och jag öppnar ögonen och möter hans blick.
 
Hans gröna ögon är full av nervositet, jag kände mig ganska stolt över att jag kunde få honom, L.A's farligaste gängledare att känna sig nervös. Hans leende har ett svagt, nervöst leende och han kliar sig även nervöst i nacken samtidigt som han flyttar sin blick från mina ögon.
 
"Yes Harry, that's what I mean.", säger jag och hans blick låser ännu en gång min och ett stort leende dyker upp på hans läppar samtidigt som hans läppar pressas mot mina.
 
Jag sluter mina ögon och låter honom omfamna mig, jag vet att jag är galen som låter honom komma så nära mig och att jag inte visar någon form av hat mot honom men jag använder honom som ett skydd, ja, man skulle kunna säga att jag utnyttjar honom för jag vet att så länge Harry är i närheten så kommer Louis inte att försöka något, och dessutom så vet jag att om Harry får reda på vad Louis gjort mot mig kommer han tro mer på sin bästa vän än en tjej han hämtade upp på gatan som motvilligt följde med även om han påstår sig älska mig.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Heeeej, I'm back, haha! ^-^
Kan jag bara be några av er sluta kommentera flera gånger med olika namn? ^^ Ser IP:n när det är samma så tar bara bort alla utom 1 så ingen idé egentligen, bara lite irriterande, sorry, not mean to be rude but yeah, thanks :)
 
10 för nästa? :) 
 
Jag vet att min uppdatering suger men har skola att ta tag i, har ganska mycket den här veckan innan lovet, ugh ;_; men försöker i alla fall, så jag kommer inte sluta uppdatera bara för att jag inte gör det varje dag, men har bara helt enkelt inte tid för vill satsa på skolan, ja ni vet. :)

Kommentarer
Postat av: Casandra

Meeeeeeeeeer! omg

2013-10-23 @ 20:25:08
Postat av: gaby

AAHHH MER

2013-10-23 @ 20:25:26
Postat av: Karro

MERAMERAMERAMERAMERAMERAMERAMERAMERAMERAMERA

2013-10-23 @ 20:25:46
Postat av: Elin

Blir lika glad varje gång det kommer ut ett nytt :')

2013-10-23 @ 20:35:04
Postat av: Amanda

mweeeeeeeeeeeeeeeeeer

2013-10-23 @ 20:52:44
Postat av: Katta

Meeeeeeeer! <3

2013-10-23 @ 21:10:53
Postat av: Ebba

Mer idag?

2013-10-23 @ 21:11:27
Postat av: Anonym

Kom igen mer idag ❤ // jessica

2013-10-23 @ 22:37:43
Postat av: liA

Meeer :)

2013-10-23 @ 22:39:21
Postat av: mika

SKRIV MEER DU ÄR SÅ HIMLA BRA PÅ DET HÄR!

2013-10-23 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0