You Belong With me ~ Part 9

~Gemma's POV~
 
Jag vaknade tidigt på morgonen, förvånad att jag ens hade lyckats somna. Till vänster låg Harry i en djup sömn och jag märker att han måste flyttat på sig i sömnen eftersom hans arm hade lämnat min midja vilket gjorde att jag kunde smita upp. Jag sket i att byta från tröjan Harry gett mig till klänningen, jag rent av lämnade mina gamla kläder på golvet och smög försiktigt ut ur rummet. Precis när jag lämnat rummet hör jag det börja röras i sängen.

"Gemma?", hörs en trött, raspig röst säga. 
 
Jag får panik och går ner för trappan med snabba steg när Louis och Zayn får syn på mig. Jag försöker undvika deras blickar samtidigt som jag styr mina steg mot dörren och öppnar den precis när en hand tar tag i min handled i ett stadigt grepp och jag vänder mig om för att få syn på Louis hålla mig i ett hårt grepp samtidigt som Zayn stänger dörren och låser den.
 
"I don't think Harry wants you to leave.", flinar han och sätter sig i soffan och placerar mig bredvid honom. 
 
Zayn lämnar rummet och går in i köket och lämnar mig och Louis ensamma. Louis kollar på mig samtidigt som han börjar stryka mig över kinden och studera blåmärket noga.
 
"That's one big bruise, he really gave it to you, didn't he?", skrockar han och vrider på mitt huvud för att studera det noggrannare, "What did you do, love?"
 
Jag förstod inte varför han var så oerhört intresserad om vad jag hade gjort som lett till att Harry använt våld på mig men jag biter mig i läppen och suckar.
 
"I tried to get away from him.", mumlar jag och kollar på hans (sorgligt nog) attraktiva ansikte.
 
Han skrattar roat och lutar sig bakåt i soffan och jag kollar ner i golvet skamset.
 
"You better keep your eyes on this one mate, she almost got out.", skrockar han och jag höjer på blicken för att finna Harry kolla på mig med en ilsken blick.
 
"Is that true?", ryter han lågt och lutar sig ovanför mig.
 
"She was with me Harry, Louis is just being a dick.", hör jag en röst säga och jag möter Perries blick, hon ler förstående och jag är tacksam att hon försöker hjälpa mig trots att vi bara vet varandras namn. 
 
 "Perrie stop lying, I saw her trying to run.", muttrar Zayn och tar tag i Perries arm och drar med henne till övervåningen.
 
Jag följer de med blicken och snart hör jag ett svagt skrik från Perrie och mina ögon spärras upp samtidigt som jag hörde henne lida.
 
"Don't try to run again or else that will be you.", väser Harry lågt i mitt öra och jag nickar fort.
 
"I-I'm sorry...", viskar jag och han ler nöjt.
 
"I'm going out for a smoke, stay here.", beordrar han och jag biter mig i läppen och nickar.
 
Perrie är snart tillbaka med en svullen höger kind och går genast in i köket och börjar med frukosten, eftersom jag var mer än halva anledningen till att Zayn hade slagit henne så kände jag mig skyldig att hjälpa till.
 
"I'm sorry Perrie..", viskar jag och möter hennes blick.
 
"It was my choice trying to help so don't be.", säger hon och ler svagt.
 
"But he didn't fall for it anyway so I really am so-..",
 
Perrie avbryter mig; "Gemma, I told you it's okey.", ler hon och jag nickar.
 
"GEMMA!", hör jag Harry ryta och jag vänder mig för att få se Harrys ilskna blick. 
 
Han lungar ner sig lite när han märker att jag fortfarande är i huset, han trodde väl antagligen att jag hade försökt rymma igen när jag inte längre var i vardagsrummet.
 
"Calm down badboy.", muttrar jag och Harry skrockar och går fram till mig för att krama om min midja bakifrån. 
 
"Well I thought you left me sweetie.", viskar han och jag hilmar med ögonen, tackar nästan gudarna för att han inte såg det efter alla varningar jag fått om att jag inte ska himla med ögonen i hans närhet.
 
"Well I need to leave for class anyway.", mumlar jag och ställer ifrån stekpannan jag just använt för att steka bacon och Harry skrockar.
 
"I think you and me both know you're not gonna leave.", flinar han och stryker mitt hår.
 
Jag vänder mig om så vi står ansikte mot ansikte, nära varandra tack vare hans armar runt mig som gör att vi pressas ännu närmre varandra, hans sliskiga leende syns på hans läppar samtidigt som han kollar ner på mig.
 
"What do you mean? I have to go!", säger jag med en starkare röst och hans leende försvinner.
 
"Does it look like I care?", frågar han med allvarlig röst. "You're staying."
 
"Don't tell me what to fucking do!", ryter jag och puttar bak honom.
 
Jag ser hur ett flin börjar växa på hans läppar, han tycker det här en lek. Utan att tänka mig för börjar jag springa, jag vet att Louis fortfarande har ögonen på dörren så jag har inte en chans att ta mig ut därifrån så jag springer upp för trappan och kollar på den långa korridoren full med olika dörrar innan jag väljer att springa till dörren längst bak. Jag öppnar dörren och stänger den efter mig och ska precis låsa när jag märker att det inte finns något lås på dörren och bara några sekunder senare så smälls dörren upp och Harry kommer in med lustfyllda ögon.
 
Han puttar in mig i väggen och pressar sin kropp tätt mot min.
 
"Repeat that.", flinar han och jag tar ett djupt andetag.
 
"Don't tell me what to do.", säger jag bestämt men fortfarande skräckslaget.
 
"But honey, I'm the one in charge here.", flinar han och börjar kyssa min kind.
 
Jag försöker putta iväg honom men nu har han för stort övertag, han rör sig inte ur fläcken utan skrockar bara samtidigt som han låter kyssarna gå ner mot min haka, jag kämpar försiktigt för att komma iväg men det är rent av hopplöst.
 
"If you like it rough we kan make it that way." mumlar han samtidigt som hans läppar vandrar vidare mot min hals hans hans höft trycks tight mot min.
 
Jag flämtar samtidigt som han sakta börjar jucka mot mig och kyssarna mot min nacke blir allt starkare, nästan som ett sug. 
 
"Moan for me.", muttrar han samtidigt som han lämnar sugandet för att börja kyssa upp och ner på min hals i ett försök att hitta min svaga punkt.
 
När tysta jämmer lämnar mina läpper så känner jag hur ett flin växer på hans läppar.
 
"Found it.", viskar han nöjt och återgå till att suga på samma ställe som innan.
 
Efte några väldigt långa sekunder så låter han sina läpper lämna min hals och slickar på ett ömt ställe som bildats på min hals efter hans kyssande och suganden på samma ställe innan han väljer att dra ifrån och nöjt kolla på min hals.
 
"You've just been marked sweetheart.", flinar han och flyttar huvudet bak så vi gör ögonkontakt.
 
Mina ögon spärras upp en aning samtidigt som jag för upp min hand och känner på det en aning våta och känsliga märket, det Ariah hade sagt att jag absolut inte skulle låta hända hade hänt...
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
7 kommentarer för nästa :)? <3
 
Era kommentarer betyder så mycket för mig, thank you ;')
 
O kapitel 10 är redan färdigskrivet så 7 kommentarer och nästa är ute ;)!

Kommentarer
Postat av: Amanda

meeeer meerr meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2013-10-12 @ 18:51:44
Postat av: Anonym

Åååååh mer :')

2013-10-12 @ 18:55:01
Postat av: GABY

MER OMG MEEEEEEEEEEEEEEEEER

2013-10-12 @ 18:55:10
Postat av: Jessica

Jag ska vara ärlig det känns hemskt att ens föreställa sig Harry sådan men det är grymt att du vågar stå ut från alla andra fanfictions då det gör allt mycke roligare att läsa då den inte liknar någon annan, önskar att man inte kunde läsa IP adress skulle spamma med massa kommentarer du är grym, enda ffen som jag läser just nu, keep going girl!!! :)

- Ps: handlingen av min egna ff finns uppe kommentera om du orkar skulle betyda mycket!:)

2013-10-12 @ 19:10:35
URL: http://fanfictionsonedi.blogg.se
Postat av: Meeeeeeer

Casandra

2013-10-12 @ 19:36:23
Postat av: Mikaela

aSSÅ jAG oRKAR iNTE tHE fEELS aSDFGHJK <3

2013-10-12 @ 20:01:55
Postat av: lisa

Meeer !

2013-10-12 @ 20:04:44
Postat av: Katta

Åååh snälla mer !! Det är sjukt bra att du uppdaterar så ofta för att om du inte gjorde det skulle jag döööö !!! Är helt fast och kan inte sluta läsa !!! :) <3

2013-10-12 @ 22:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0